فروش لوازم خانگی اقساطی با چک از فروشگاه خانه لوکس

امروزه با افزایش قیمت لوازم خانگی، بسیاری از افراد به دنبال راهکارهای جایگزین و مقرون به صرفه برای تجهیز منزل خود می‌گردند. یکی از این روش‌ها، خرید اقساطی لوازم خانگی با چک است که امکان تهیه کالا بدون پرداخت تمام مبلغ نقدی را فراهم می‌کند.

فروشگاه اینترنتی خانه لوکس واقع در سه راه امین حضور به عنوان نمایندگی رسمی فروش محصولات شرکت های جنرال الکتریک، مابه، فریجیدر، بوش، بکو، بلومبرگ جهت رفاه حال مشتریان عزیز محصولات این شرکت ها را به صورت اقساطی بدون سود و بدون ضامن به فروش می رساند. طرح فروش اقساطی لوازم خانگی در خانه لوکس برای همه افراد در همه شهرها مناسب می‌باشد و همه می‌توانند از این طرح استفاده کرده و کالاهای مورد نیاز خود را به صورت اقساط خریداری کنند.

مزایای خرید اقساطی لوازم خانگی با چک عبارتند از:

  1. مدیریت بهتر نقدینگی: این روش امکان می‌دهد که با صرف بخشی از سرمایه، کالای مورد نیاز را تهیه کنید.
  2. دسترسی به تنوع بیشتر: خرید اقساطی به شما امکان می‌دهد تا از طیف گسترده‌تری از لوازم خانگی استفاده کنید و مطابق با نیاز و سلیقه‌تان انتخاب کنید.
  3. پاسخ به نیازهای فوری: در برخی موارد، نیاز به تهیه لوازم ضروری مانند یخچال یا ماشین لباسشویی فوری است و خرید اقساطی می‌تواند راه حلی مناسب باشد.
  4. محاسبه اقساط به قیمت روز و قیمت نقدی فروش آنلاین سایت است.
  5. زمان ارسال کالا هیچ تفاوتی با زمان ارسال در خرید نقدی ندارد.
  6. زمان ارسال کالا هیچ تفاوتی با زمان ارسال در خرید نقدی ندارد.
  7. خرید اقساط ، شامل همه شهرهای کشور می شود.

فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن

فروش اقساطی کالا بدون نیاز به ضامن معمولاً شامل خرید کالاهای مورد نیاز شماست که در آن شما می‌توانید هزینه کالا را به صورت اقساطی پرداخت کنید، اما فروشنده یا تأمین کننده مالی برای تضمین معامله نیازی به ضامن شخص ثالث ندارد. یعنی بر خلاف برخی وام‌ها یا قراردادهای اعتباری سنتی، برای خرید اقساطی به شخص دیگری نیاز ندارید که به عنوان ضامن یا امضاکننده عمل کند. معامله معمولاً فقط بین شما(خریدار) و فروشنده یا تأمین‌کننده مالی است. این نوع چیدمان در سناریوهای مختلف خرده‌فروشی و خرید آنلاین رایج است.

در حالی که نیازی به ضامن نیست، ممکن است فروشنده، شرایط اعتباری خاص یا حداقل امتیازات اعتباری را برای واجد شرایط بودن برای طرح اقساطی داشته باشد. این شرایط به آنها کمک می‌کند تا خطر عدم پرداخت را ارزیابی کنند.

فروش چکی لوازم خانگی

فروش اقساطی لوازم خانگی با اعتبار چک بانکی معمولا به صورت زیر انجام می‌شود:

ابتدا لوازم خانگی را که می‌خواهید خریداری کنید از سایت خانه لوکس انتخاب کنید.

کارشناسان ما از طریق سامانه اعتبارسنجی بانک، اعتبار شما را ارزیابی می‌کنند تا مشخص شود که آیا درخواست شما قابل قبول است یا خیر. این ارزیابی ممکن است شامل بررسی اعتبار و بررسی سابقه مالی شما باشد.

اگر بانک سابقه مالی شما را برای پرداخت چک، برای خرید اقساط تایید کرد، کارشناسان فروش خانه لوکس با شما تماس می‌گیرند تا در مورد تعداد چک، مبلغ پیش‌پرداخت، مبلغ بازپرداخت و اقساط با شما صحبت کنند.

جهت بررسی و بهره مندی از این طرح با کارشناسان ما با شماره‌های زیر در تماس باشید.

0213350356509198197231

شرایط پرداخت

  • پیش پرداخت 40 درصد نقد
  • الباقی 4 فقره چک صیادی طی 4 ماه
  • ارسال تصویر چک
  • ارسال تصویر کارت ملی دارنده چک
  • ارائه گزارش  اعتبار سنجی از سامانه اعتباری آیس www.icescoring.com

 

چه کالایی رو میتونم اقساطی خرید کنم؟

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.